پس از برگشت چک چه امری اتفاق می افتد؟
اشتراك غيرفعال و پيامكي دراين خصوص به مشتري ارسال مي گردد (درصورتيكه مشتري شماره تلفن همراه خود را هنگام تمديد اشتراك داده باشد و در سيستم ثبت شده باشد ) سپس مشتري با دفتر مربوطه تماس گرفته شماره حساب شركت را دريافت و پس از واريز وجه با تحويل اصل فيش و ارائه كارت شناسايي چك را دريافت و اشتراك نيز فعال مي گردد.
هزينه حمل خودرو و سرنشينان خودرو چگونه پرداخت مي گردد ؟
طي تماس با شماره سراسري 096440 اطلاعات خودرو را اعلام نموده درصورتيكه امكان حمل توسط شركت وجود نداشته باشد مشتري مي تواند با دريافت دستوركار (حمل توسط مشتري ) خودرو را حمل نموده و سپس با ارائه فاكتور معتبر و كپي كارت شناسايي مالك ، كپي كارت ماشين و شماره حساب مالك هزينه را طبق تعرفه دريافت كند ( هزينه به مالك قانوني تعلق مي گيرد)جهت حمل سرنشينان نيز اطلاعات خودرو اعلام و دستوركار جهت حمل سرنشينان اخذ مي گردد ، سپس با ارايه فاكتور معتبر و كپي كارت شناسايي مالك ، كپي كارت ماشين و شماره حساب مالك هزينه را طبق تعرفه دريافت كند .
چنانچه از رسيدگي به شكايت شركت امدادخودرو ایران قانع نشده ايد مراحل بعدي طرح شكايت چيست؟
گام1-برقراري ارتباط با نماينده مدير ارشد سازمان درامر رسيدگي به شكايات(مديربازرسي ورسيدگي به شكايات) 
گام2-وزارت صنايع  
گام3-مراجع قضايي
چگونه شکایت کنیم؟
با تلفن سراسری 096440 تماس گرفته و در صورت نیاز به مراجعه حضوری آدرس های ما را از اینجا دریافت کنید.
آدرس مراکز کارشناسی امدادخودرو ایران چیست؟
آدرس مراکز کارشناسی امدادخودرو ایران را از اینجا بیابید.
چگونه با امدادخودرو ایران همکار شویم؟
با کلیک در این قسمت فرم ما را تکمیل کنید.
تعویض خودرو شامل چه خودرو هایی می شود؟
خودروهای دارای کارت طلایی با هر میزان خسارت قابل تعویض است و می توانند از این خدمت استفاده کنند.
خودروهای با شرایط ذیل الزام به تعویض هستند:
به خساراتي كه طي آن هزينه هاي تعمير قسمتهاي آسيب ديده از 60% ارزش خودرو قبل از حادثه بيشتر باشد و يا امكان بازسازي آن به تاييد كارشناس اين شركت نرسد و يا اينكه مدت تعمير بيش ازحد پيش بيني شود.
لازم به ذكر است خودروهايي كه به نظر كارشناس شركت امدادخودرو ايران غير قابل بازسازي تشخيص داده می شوند، صرفاً می بایست تعویض گردد.

مراحل تعویض خودرو چیست؟
مالك يا وكيل قانوني وي مي بايست به دفتر مركزي و يا دفاترمنطقه اي شركت امدادخودرو ايران مراجعه نموده و نسبت به تكميل فرم درخواست و تشكيل پرونده اقدام نمايد.
اعزام كارشناس خسارت از سوي شركت امدادخودرو ايران به پاركينگ محل توقف خودرو جهت احراز اصالت خودرو و حادثه و تنظيم گزارش بازديد از خودرو.
بررسي پرونده، تعيين خسارت و تعيين سهم مشترك از قيمت خودرو جايگزين توسط كارشناس پرونده.
ارائه اصل فيش واريزي توسط مشترك به حساب بانكي شركت امدادخودرو ايران.
صدور و ارسال معرفي نامه به معاونت بازاريابي و فروش ايران خودرو جهت صدور سند و تحويل سند خودرو درخواستي طبق معرفي نامه صادره.

چه مدارکی برای تعویض خودرو نیاز است؟
مدارک مالک خودرو شامل:شناسنامه و کارت ملی
در صورت داشتن وکیل:وکالت کاری و شناسنامه وکیل
مدارک خودرو شامل:سند, فاکتور فروش, کارت خودرو, بیمه نامه, کارت طلایی, کارت گارانتی و شناسنامه مالکیت
مدارک حادثه شامل:کروکی, گزارش مراجع قضایی انتظامی, گواهی نامه راننده و 10 عکس از خودرو با نمای باز.
و مراجعه به دفاتر منطقه ای تحت پوشش.

چه خودرو هایی نیاز به کارشناسی دارند؟
هر خودرویی که بخواهد از خدمات کارت طلایی استفاده کند نیاز به کارشناسی داردکه بر حسب نیاز به صورت:تلفنی, عکس و حضوری می باشد.شماره و آدرس مراکز کارشناسی را از اینجا بیابید.
مراحل کارشناسی خودرو چیست؟
1-مراجعه مالک به نمایندگی های مجاز ایران خودرو و تکمیل فرم درخواست.
2-ثبت درخواست کد مورد توسط نمایندگی های مجاز ایران خودرو.
3-بررسی کارشناسان.
4-حضور کارشناس در نمایندگی های مجاز ایران خودرو و انجام کارشناسی.

خودروی من تصادف کرده , آیا نیاز به ارائه گزارش پلیس یا کروکی دارم ؟
چنانچه مقصر حادثه ای وجود ندارد و خسارت خودروی شما کمتر از جدول زیر باشد , نیازی به ارائه گزارش نمی باشد :

 جدول سقف پوشش زيان بدون كروكي و گزارش

گروه خودرو        سقف پوشش زیان
گروه وانت آریسان و پیکان                                                              15.000.000 ریال
خودروهای با ارزش کمتر از 500.000.000 ریال                         20.000.000 ریال
خودروهای با ارزش بیشتر از 500.000.000 ریال        30.000.000 ریال

خودروی من تصادف کرده و دارای مقصر حادثه می باشم , برای جبران خسارت به چه مدارکی نیاز است ؟
چنانچه مقصر دارای بیمه نامه معتبر باشد و خسارت کمتر از سقف مبلغ بیمه نامه بوده, خسارت از طریق بیمه مقصر صورت می پذیرد و شامل خدمات کارت طلائی نمی گردد .
اما چنانچه مقصر دارای بیمه نامه معتبر نبوده و یا خسارت بیشتر از سقف مبلغ بیمه نامه باشد , با ارائه کروکی , مدارک مقصر حادثه (شامل بیمه نامه-گواهینامه-کارت ماشین), تامین دلیل و فرم وکالت به امدادخودروایران جبران خسارت صورت می پذیرد .
خودروی من به دلیل تعمیرات در نمایندگی متوقف بوده است , هزینه توقف را چگونه دریافت نمایم ؟
چنانچه خودروی شما دارای کارت طلائی 3، 4 ستاره و یا الماس باشد هزینه توقف در تعمیرگاه طبق نظر کارشناس محاسبه شده و با هزینه فرانشیز تهاتر می گردد .
چنانچه هزینه توقف بیشتر از هزینه فرانشیز باشد , بعد از حدود 2 ماه به نزدیکترین شعبه بانک سپه مراجعه و با ارائه کارت ملی مالک خودرو هزینه توقف دریافت شود .
خودروی من در اثر زلزله (یا سیل یا آتشفشان) دچار خسارت شده است , برای جبران خسارت به چه مدارکی نیاز است ؟
نیاز به گزارش فرمانداری یا استانداری یا هواشناسی یا کلانتری یا مراجع قضائی جهت تائید یکی از بلایای طبیعی می باشد . (آخرین اطلاعات در خصوص کارت طلایی را در اینجا بیابید.)
خودروی من تصادف کرده و مقصر حادثه می باشم و خسارت زیان دیده را توسط بیمه شخص ثالث جبران نموده ام , برای جبران خسارت به چه مدارکی نیاز است ؟
چنانچه بیمه نامه شما دارای مهر پرداخت خسارت به زیان دیده باشد و کوپن بیمه نیز جدا شده باشد , جبران خسارت تا مبلغ حداقل تعهدات مالی بیمه شخص ثالث (مبلغ 70.000.000 ریال در سال 1396 ) بدون نیاز به ارائه گزارش و کروکی قابل پرداخت می باشد .
خودروی من تصادف کرده و مقصر حادثه می باشم و قادر به دریافت کروکی نشده ام , از چه طریق می توانم کل مبلغ خسارت را دریافت نمایم ؟
در صورت عدم توانائی در اخذ کروکی با مراجعه به شورای حل اختلاف و دریافت گزارش کارشناس دادگستری و تائید کارشناس , خسارت تا سقف 200.000.000 ریال قابل پرداخت می باشد .
جهت انجام سرویس های ادواری در چه محدوده کیلومتری برای انجام سرویس باید به نمایندگی مراجعه نمایم ؟
در بازه 500 کیلومتر قبل و 1500 کیلومتر بعد از سرویس مورد نظر مجاز به انجام سرویس دوره ای می باشید .به عنوان مثال برای انجام سرویس 10.000 از کیلومتر 9500 تا 11500 می توان جهت انجام سرویس به نمایندگی مراجعه نمود یا با تماس با شماره سراسری 096440 درخواست سرویس در محل کرد.
خودروی من در اثر حریق دچار خسارت شده است , برای جبران خسارت به چه مدارکی نیاز است ؟
جهت جبران خسارت چنانچه خودرو در بازه گارانتی نباشد نیاز به ارائه گزارش آتش نشانی با ذکر علت آتش سوزی در گزارش می باشد.
تعويض قطعات مصرفي با کارت طلايي مثل شمع و لنت به چه صورت است ؟
تعویض قطعات مصرفی در سرویس های دوره ای انجام می شود و در خارج از سرویس دوره ای تنها با تعویض قطعات مرتبط مورد تایید است.
مدت زمان اعتبار برگه کارشناسی چقدر می باشد؟
مدت زمان اعتبار برگه کارشناسی 2ماه می باشد و ثبت بازدید مجدد حتی پس از پایان زمان اعتبار اشتراک خودرو امکان پذیر است.
آیا امکان کارشناسی خودرو در محل مورد نظر مشتری وجود دارد؟
در حال حاضر خیر.
مدت زمان مجاز ارائه مدارک , پس از از اتمام اشتراک برای جبران خسارت چقدر می باشد؟
ارائه خدمات به مشتری در صورت اتمام اشتراک با شرایط زیر امکان پذیر است
1- ارائه گزارش پلیس تا 15 روز بعد از اتمام اشتراک
2-ثبت کد مورد در زمان اعتبار اشتراک تا 2 ماه بعد از اتمام اشتراک
طرح نوسوار چیست و شامل چه خودروهایی می شود؟
دارندگان محصولات گروه صنعتی ایران خودرو که حداقل به مدت دو سال متوالی مشترک یکی از سطوح کارت طلایی امدادخودرو ايران باشند.برای کسب اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.
سرویس در محل چیست و چگونه از آن بهره مند شویم؟
به منظور رفاه حال مشتريان و جهت انجام سرويس و خدمات تعميراتي خودرو در محل زندگي و يا كار ايشان، خدمت سرويس و تعميرات سيار درمحل، توسط شركت امدادخودرو ايران ارائه مي گردد.برای تعیین وقت می توانید با 096440 تماس حاصل فرمایید.
برای کسب اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.
کدامیک از دفاتر بازاریابی خصوصی مجاز می باشند؟
برای اطلاع از لیست دفاتر بازاریابی مجاز شرکت امدادخودروایران اینجا کلیک کنید.
نمایندگی های مجاز ایران خودرو کجا هستند و پذیرش و تخصیص وقت آنها به چه صورتی است؟
تخصيص وقت به دارندگان محصولات ايران خودرو از طريق تلفن سراسری  096440 است و ليست كليه نمايندگي هاي گروه صنعتي ايران خودرو در سراسر كشور را در اينجا بيابيد . 
و همچنین برای نوبت دهی انلاین نمایندگی ها اینجا کلیک کنید.
خدمت امداد پلاس چیست و چگونه از آن بهره مند شویم؟
برای آشنایی کامل با این طرح اینجا کلیک کنید.
استفاد‏ه از کارت طلایی الکترونیکی امد‏اد خود‏رو ایران چگونه است؟
راهنمای استفاد‏ه از کارت طلایی الکترونیکی امد‏اد خود‏رو ایران را در اینجا مشاهده کنید.
دفاتر منطقه ای امدادخودروایران در سراسر کشور کجا است؟
با توجه به گستردگي فعاليت امداد خودرو ايران در تمام نقاط كشور ، اين شركت اقدام به تاسيس 10 دفتر منطقه اي در سطح كشور نموده كه آدرس و شماره تماس هاي آن را از اینجا دریافت کنید .
خدمات كارت طلايي و سرویسهای امدادی به چه صورتی است؟
برای اطلاع از خدمات كارت طلايي و سرویس های امدادی اینجا را کلیک کنید و همچنین آخرین نسخه دفترچه راهنمای خدمات کارت طلایی را اینجا بیابید.
نام و نشانی پایگاه های امدادی امدادخودروایران چیست؟
نام و نشانی پایگاه های امدادی امدادخودروایران را در اینجا بیابید.
نام و نشانی پایگاه های امدادی امدادخودروایران چیست؟
نام و نشانی پایگاه های امدادی امدادخودروایران را در اینجا بیابید.
چگونه برای تعویض خودرو می توان اقدام کرد؟
مراجعه مالک یا وکیل قانونی وی با در دست داشتن مدارک مورد نیاز به نزدیکترین دفتر منطقه ای امدادخودروایران
آیا امکان تشکيل پرونده تعويض خودرو در نمايندگي هاي مجاز ایران خودرو وجود دارد؟
خیر.مشتری جهت تشکیل پرونده می بایست به دفاتر منطقه ای امدادخودروایران مراجعه کند.
آیا امکان ثبت نام خودرو تعویضی به نام شخص ديگري به جز مالک وجود دارد؟
در حال حاضر خیر.
آیا امکان پرداخت نقدی خودروی معوض وجود دارد؟
در حال حاضر خیر.
آيا در تعويض خودرو لاشه خودرو تصادفي متعلق به مشتري مي باشد؟
بله.
آيا تعيين قيمت لاشه خودرو تصادفي به عهده کارشناس شرکت امدادخودرو ایران مي باشد؟
خیر
آیا امکان تحویل خودرو معوض در شهر محل سکونت مشترک وجود دارد؟
با ارائه درخواست مشتری به نمایندگی مورد نظر وی بله امکان پذیر است.
محل تحویل خودروی صفر جایگزین در طرح تعویض خودرو کجا خواهد بود؟
محل تحویل خودروی صفر جایگزین در یکی از پارکینگ های ایران خودرو می باشد که هنگام تحویل سند، آدرس محل توقف یا پارکینگ به اطلاع مشتری محترم رسانده خواهد شد.

فرآیند تعوض خودرو چقدر زمان می برد؟
از زمان تشکیل پرونده تا انتهای فرآیند تعویض که؛ تحویل خودروی صفر می باشد بسته به نوع خودرو 2 الی 3 ماه می باشد.
مشترک چه زمانی می تواند برای تشکیل پرونده سرقت کلی خودرو اقدام نماید؟
مشترک پس از اعلام سرقت به مراجع قضایی و 30 روز پس از درج یک نوبت آگهی در یکی از روزنامه های کثیرالانتشار میتواند برای تشکیل پرونده اقدام نماید.
فرانشیز(سهم مشتری) در سرقت کلی خودرو چقدر می باشد؟
20درصد.
   
  سوال خود را ارسال نمایید در اولین فرصت رسیدگی می شود
   
نام و نام خانوادگی :  
آدرس الکترونیکی :  
تلفن :  
سوال :